VerzendingVerzendbeleid voor gebakken zakken

Onze producten worden binnen 2-4 werkdagen vanaf de aankoopdatum verzonden via USPS, DHL en Cargo Logistics. Er worden geen bestellingen verwerkt in het weekend of op belangrijke feestdagen, maar bestellingen kunnen door klanten worden geplaatst. Houd rekening met 2-3 werkdagen voor verzending.

Verzendbescherming

Bescherm uw levering 

U hoeft niet weken te wachten tot uw claim door de koeriers is verwerkt. Bescherm uw pakket en wij bieden u direct een vervanging aan.

Wat wij als verloren beschouwen:

  • Verzending vermeldt ‘bezorgd’ maar u hebt het niet ontvangen. Wij vragen u om maximaal 5 werkdagen te wachten tot uw pakket wordt bezorgd. Soms markeert de koerier het voortijdig als bezorgd en probeert het opnieuw te bezorgen, het komt op een veilige locatie bij u thuis of het kan bij uw buren zijn.

  • Uw tracking is gedurende een bepaalde tijd niet bijgewerkt (zie hieronder per koerier) en u bent al 50% over uw streefdatum heen vanaf het moment dat het pakket is verzonden.

Wij behouden ons het recht voor om dit als een ‘vertraging’ te classificeren als er een groot aantal pakketten in het netwerk aanwezig is en wij op de hoogte zijn van vertragingen. Anders bieden wij een terugbetaling of vervanging aan.

Wat wij als beschadigd beschouwen:

  • Verpakking is beschadigd tijdens het transport (fotobewijs vereist)
  • Een deel van uw bestelling ontbreekt omdat de doos/het pakket tijdens het transport is geopend  (fotobewijs vereist)

Neem onmiddellijk contact met ons op als uw artikelen beschadigd zijn aangekomen of als er iets ontbreekt. U moet fotografisch bewijs van gemanipuleerde artikelen overleggen.

Wat wij niet dekken:

  • Ontbrekende pakketten of kosten voor herbezorging vanwege onjuiste adresgegevens die u hebt verstrekt
  • Vertragingen tijdens het transport 
  • Bestelling gemarkeerd als niet-uitgevoerd of niet verzonden. Dit kan komen door voorraadproblemen of vertragingen bij de verzending.
  • Als u heeft verzocht om items buiten uw eigendom achter te laten en deze raken zoek, vervalt hiermee het recht op een claim conform de algemene voorwaarden van de vervoerder.

Hoe u uw claim kunt indienen:

Als uw pakket verloren of beschadigd is, neem dan contact met ons op via sales@bakedbags.nl vanaf het e-mailadres dat u hebt gebruikt om uw bestelling te plaatsen. Een lid van ons klantenserviceteam zal u binnen 1 werkdag helpen. Wat u in uw claim moet opnemen: 

  • Onderwerpregel: CLAIM voor bestelling #12345
  • Beschrijving van uw probleem
  • Fotobewijs van schade

Wij blijven uw pakket volgen en als het toch wordt aangetroffen, verzoeken wij u het op onze kosten naar ons terug te sturen.

Door verzendbescherming te selecteren, gaat u akkoord met deze voorwaarden. 

Wij verzoeken u geen contact met ons op te nemen over een vermist pakket totdat de toegestane tijd verstreken is om het pakket als verloren te beschouwen.

Dit is ons interne beschermingsbeleid. Verzendbescherming is niet restitueerbaar.

Ons beleid voor onbeschermde pakketten:

Wij volgen het claimbeleid met uw geselecteerde koerier om uw pakket te lokaliseren of als verloren te beschouwen. Dit kan 1-2 weken duren en is ter beoordeling van de koerier.

Als uw pakket een GPS-locatie of fotografisch bewijs heeft dat het bij uw woning is afgeleverd, bij een buurman of op een veilige locatie ligt, zijn wij niet verantwoordelijk voor restitutie of vervanging.